גלנט בצפון: "נתרגם את ההישגים להחזרת התושבים"

קובי פינקלר No Comments on גלנט בצפון: "נתרגם את ההישגים להחזרת התושבים"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון יואב גלנט, קיים היום (ראשון) הערכת מצב באוגדה 210, סמוך להר דב, יחד עם מפקד הגיס המטכל״י האלוף דוד זיני, מפקד האוגדה תת-אלוף ציון רצון ומפקדי החטיבות באוגדה.

שר הביטחון קיבל סקירה על פעילות הכוחות בגזרה המזרחית של גבול הלבנון ובגבול סוריה, להגנת המרחב, סיכול חוליות ירי וגביית מחיר מחיזבאללה וארגוני הטרור הנוספים.

שר הביטחון הביע את הערכתו בפני המפקדים והלוחמים, בסדיר ובמילואים, על פעולתם הנחושה להגנה על היישובים ולסיכול גורמי הטרור במרחב.

שר הביטחון גלנט אמר בתום הערכת המצב: ״כאן, בגזרה המזרחית של לבנון, הצופה גם לכיוון סוריה, הלוחמים מבצעים עבודה מצוינת. התוצאה היא פגיעה והריגה של למעלה מ-100 מחבלי חיזבאללה, השמדה של עשרות רבות של עמדות תצפית, מחסנים, בונקרים ומפקדות. והסגה של כוחות חיזבאללה מגזרת החזית, אחורה אל עומק השטח.

״התוצאות האלה הן תוצאות מאוד מרשימות. החיבור של כל ההישגים הטקטיים האלה יתורגם למצב שונה, שיאפשר בהמשך את חזרתם של התושבים בתנאים אחרים לגמרי מכפי שפתחנו את המערכה הזו.

״ביקרתי אתמול את הכוחות ברצועת עזה, בעומק השטח, כדי ללמוד את תמונת המצב ולראות את התוצאות של פעולת חיילי צה"ל. יש על מי לסמוך, הכוחות דרוכים, איתנים, נחושים, הביאו הישגים מצוינים, ההישגים האלה של הכוח המתמרן, הם שאפשרו את המהלך שיוצר את התנאים להחזרת החטופים בימים האחרונים.

״כל חטוף שמובא למדינת ישראל חשוב לנו, אנחנו נעשה כל מאמץ על מנת להביא את כולם כמה שיותר מהר, אנחנו מחויבים לזה, אני מחויב לזה באופן אישי״.

״ביחד עם זה הכוחות מתארגנים ונערכים, בסוף השבוע האחרון הנחתי את צה"ל להיערך לחזרה ללחימה בעוצמה גבוהה, אנחנו נחזור להילחם ולהכות את החמאס ברגע שתיגמר ההפוגה הזמנית שמיועדת להחזרת חטופים. אנחנו נכונים לעשות את המשימה הזאת ונדע כיצד להמשיך לפעול עד לריסוק מוחלט של ארגון החמאס והחזרת חטופים אל ביתם״.



0 תגובות